Sulwhasoo Song Hye Kyo

banner 468x60
Sulwhasoo Song Hye Kyo


, Amorepacific’s representative beauty brand, has announced Asia’s leading actress, Song Hye-kyo as its brand muse. Collaborating with ’s various global campaigns, Song Hye-kyo is set to communicate ’s authentic brand story.

Song Hye-kyo is literally and figuratively the driving force behind the global popularity of the Korean culture. She has proved herself as a gifted actress for her superb performance in popular Korean dramas such as Descendants of the Sun, That Winter, the Wind Blows and Worlds Within and served as an ambassador to promote the recent Korea-China Trade and Economic Partnership Conference.

Song

Said Song Hye-kyo has been chosen as its brand muse because she is a versatile actress with incredible charm who can communicate ’s heritage to customers around the world in an inspiring way. In addition, as a brand that embodies Korea’s unique cultural beauty, is set to work with Song Hye-kyo to spread its message of true aesthetics found in the philosophy of harmony and balance between the traditional and the modern. Song Hye-kyo will make a debut as the brand’s muse at stores in Korea and abroad, both online and offline, from April 2018.

Song Hye Kyo 송혜교 ~hyebaragi~congratulations! Best Actress At Baeksang Arts Award For The Glory

The timeless beauty and elegance of Song Hye-kyo, the darling of the Asian audience, is expected to add a new dimension to , Korea’s leading luxury beauty brand, inspired by the ultimate beauty of plum blossoms blooming in the snow.

Inspired by the ultimate beauty of plum blossoms blooming in the snow, , Korea’s leading luxury beauty brand, presents timeless beauty, conveying the true aesthetics found from the philosophy of harmony and balance, tradition and modernity. The brand gains wisdom from the laws of nature, pursues beauty reminiscent of nature with precious natural ingredients and delivers beauty of harmony and balance between the body and the mind by creating beauty from the inside out. globally promotes the value of holistic beauty with the legendary ingredient such as the Jaum Balancing Complex ™ and Korean ginseng, which contains the wisdom of Asia, with ’s unique cutting-edge technology.

As of 2017, has established itself as an authentic global brand, operating in 12 countries around the world such as South Korea, Mainland China, Singapore, Hong Kong (China), Thailand, Indonesia, Malaysia, Taiwan, Vietnam, the US, Canada and France, by conveying Korean traditional beauty and value to all around the world.The effects of skin ageing is real for every man and woman at any age. Stress, bad diets, environmental pollutants can slow down our skin cell regeneration process, which all contribute to making our skin look dull and sallow.

Song Hye Kyo

And you shouldn’t start thinking about skincare only when you’ve encountered these problems. After all, our skin has the same basic needs, regardless of our age: To stay clean, hydrated, and protected from harmful UV rays and antioxidants.

We know that prevention is the key to any successful anti-ageing regimen, so it’s never too early to start a skincare regime.

This is exactly what Sulwhasoo Bloomstay Vitalizing range is about — an effective set of skincare products that addresses ageing concerns, even if you’re in your 20s.

Song Hye Kyo For Sulwhasoo

According to the good people at Sulwhasoo, the new Bloomstay Vitalizing products are enriched with plum blossom extract that contains antioxidants, which is touted to reduce radicals that catalyses the ageing process and restores the skin’s elasticity and vitality. Instead of the complicated 12-step skincare regime, the three products in this range are more than enough to keep your skin looking radiant.

Song

Besides the high concentration of plum blossom extract, the Yuzu extract found in this miracle water is the other secret ingredient that keeps the skin supple and moisturised. Flexible Water Drop technology preps the skin for the next step of your skincare regime.

A firm favourite with many beauty insiders, the Bloomstay Vitalizing Serum has a gel-like texture is so light that it’s easily absorbed into the skin. Besides the plum blossom extract, this serum also contains five powerful ingredients — plum, red bean, quine, Korean pine seed, and black sesame — that keeps your skin looking hydrated and youthful. Oh, did we mention that it smells heavenly too?

Tinh Chất Nhân Sâm

Last but not least, we have the Bloomstay Vitalizing Cream, which contains rich antioxidants that keeps your skin supple, radiant and glowing. The gentle formula also means that you can use it for both day and night.

Clé De Peau Beauté’s chief technology officer Kiyoshi Sato on the updated Concentrated Brightening Serum and UV Protective Cream 3 weeks ago

Song

Boon Tan is eternally grateful for free Wifi. When he’s not rushing to meet deadlines, he enjoys cuddling up with his two fat cats. Boon also has a soft spot for celebrity autobiography, Japanese beer and Everything But The Girl.Inikah alasan Song Hye Kyo yang begitu dicintai para penggemarnya dari masa ke masa? Meski sangat populer, tapi penampilannya tak pernah membosankan. Bahkan kehadirannya selalu dinanti.

Timetreasure Essentials By Sulwhasoo For Song Hye Kyo

Menurut Noh Hee Kyung – penulis naskah serial drama televisi – mendeskripsikan Song Hye Kyo sebagai seseorang yang mudah beradaptasi, Ia mampu menyeimbangkan dua kepribadian yang berbeda.. Seperti tak pernah ada kata yang tepat untuk mendeskripsikan seorang Song Hye Kyo, seorang aktris yang selalu menimbulkan rasa penasaran.” Maka tak heran kalau dia berhasil terpilih menjadi muse terbaru .

“Sebagai seorang aktris, saya berusaha untuk selalu menampilkan hal baru. Hal yang selalu saya perhatikan dan utamakan adalah bagaimana menjaga citra seorang ‘aktris’ dengan baik. Saya selalu mengasosiasikan adalah ‘seorang aktris’. Mengingatkan saya akan sebuah hal yang selalu dicintai, karena pesona yang dimilikinya dan bukan sederet produk semata. Jika dilihat secara personal, memiliki pesona tersendiri, itulah yang membuat selalu dicintai sebagai merek terbaik.”

Song Hye Kyo berujar, merupakan suatu kebahagiaan bisa menjadi bagian dari , sebuah merek yang berpegang teguh pada kebijaksanaan dan tradisi khas Korea. Sebagai seorang aktris, dia selalu berpegang teguh pada pendiriannya. “Siapa pun yang berpegang teguh pada pendiriannya akan sulit digoyahkan. Saya selalu ingin menjadi bagian dari orang-orang tersebut sehingga saya mampu meraih kepercayaan orang lain.”

Timetreasure

Rosé, Kim Tae Ri, Jang Won Young, Son Na Eun…the Model Replacement Trend Of The 2022 Fashion Beauty Industry

Secara global, Song Hye Kyo secara resmi memulai debutnya sebagai muse yang mewakili pada bulan April 2018. Di balik kabar gembira tersebut ada rasa sesal yang mendalam, karena sampai bulan Maret 2018 kami belum bisa memberikan detail terkait berita muse tersebut. Namun, saat ini, sudah siap untuk menyebarkan definisi kecantikan holistik kepada dunia yang tentunya disandingkan dengan muse terbaru kami, Song Hye Kyo. “Inilah hal yang saya cintai, bukan hanya terpaku pada masa lalu, tetapi juga keharmonisan yang terjadi di masa sekarang. Ini tidak semudah yang dibayangkan, karena tidak semua yang ada dalam bayangan Anda bisa terwujud. Yang perlu menjadi perhatian adalah Anda harus tetap kukuh pada pendirian agar bisa selaras dengan masa sekarang. Dan menurut saya, ini merupakan isu penting.”

Jika Anda Ingat kembali ke masa lampau, hal ini merupakan rahasia di balik kesuksesan aktingnya. Song Hye Kyo tidak pernah berada di tempat yang sama dalam waktu yang sama. Ia selalu berkembang dalam kariernya sebagai aktris.

“Saya tahu ini terdengar klise, tapi saya selalu berusaha sebaik mungkin dalam setiap kesempatan. Seiring waktu, saya menyadari bahwa masa sekarang merupakan masa yang terpenting. Sebelumnya, saya berpendapat bahwa tradisi merupakan konsep yang ‘berat’, karena banyak dari kita berprasangka buruk tentang konsep tradisi, yang tidak pernah berubah dan formal. Mengapa harus seperti itu? Hingga suatu saat saya berpikir bahwa sulit berubah bukanlah jawaban satu-satunya. Tradisi tetap eksis meski di jaman sekarang. Jadi, bukankah seharusnya tradisi juga terkoneksi dengan kita sekarang? Inilah yang juga berlaku dalam dunia akting. Saya yang kemarin hanya terjadi kemarin. Saya harus menjadi saya yang baru di hari ini. Saya hidup di masa sekarang, bersama dengan orang-orang di sekeliling saya. Oleh karena itu, kenapa saya tidak menunjukkan diri saya yang sekarang kepada mereka? Inilah Song Hye Kyo yang Anda kenal saat ini, karakternya yang membaur secara alami sebagai satu pribadi. Tentu saja hal ini tidaklah mudah, tapi saya selalu mencoba untuk menjalaninya.”

South Korean Actress Song Hye Kyo Attends A Promotional Event For Sulwhasoo In Sanya City, South Chi

Sebagai sosok yang banyak dikenal publik, Song Hye Kyo tidak boleh kehilangan jati dirinya karena pekerjaan, Oleh karena itu, ia sadar kalau tidak bisa menyandarkan hidupnya pada karier yang telah dibangun selama ini. Beberapa saat yang lalu, ia pernah kehilangan keseimbangan, seolah sedang berdiri di atas balok keseimbangan. Tapi setelah menemukan keseimbangan, ia pun menikmati ritme hidupnya seperti sedang bermain ayunan.

Sulwhasoo

“Saya pernah berpikir, jawabannya jauh di awang sana. Padahal sudah ada di dalam diri saya sendiri. Bisa jadi saya kehilangan keseimbangan, ketika mengikuti standar hidup orang lain. Namun pada kenyataannya tidak sesuai dengan kepribadian saya. Oleh karena itu, saya harus mencari pedoman yang memang sesuai dengan diri saya sendiri. Keseimbangan milik saya adalah yang sesuai dengan standar hidup saya. Saya rasa setiap orang harus menemukan keseimbangannya sendiri. Keselarasan atau keindahan dalam hidup akan datang dengan sendirinya, walau harus melalui berbagai macam rintangan. Hal ini terjadi ketika Anda menemukan titik keseimbangan yang menumbuhkan rasa nyaman. Saya mampu tertawa lepas dan berpikir positif, karena saya merasa nyaman. Rasa nyaman akan hadir secara alami dan terlihat dari ekspresi wajah serta gerak tubuh saya.”

Jawaban-jawaban yang meluncur darinya, membuat penampilannya kian memesona. Rasanya tak ada lagi yang perlu dipertanyakan dari jawaban-jawabannya tersebut. Semua sudah sesuai dengan standar hidupnya. Song Hye Kyo hidup di hari ini, menjaga keseimbangan sesuai dengan prinsip dan

China Hainan Sanya Song Hye Kyo Sulwhasoo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *